مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-23اجتماعي

آسیب دیدگان از سیل در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری ها مراجعه کنند


آسیب دیدگان از سیل هفته اخیر که تاکنون جهت ثبت خسارت به آنها مراجعه ای از سوی کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نشده، - ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: آسیب دیدگان از سیل هفته اخیر که تاکنون جهت ثبت خسارت به آنها مراجعه ای از سوی کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نشده، در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری ها مراجعه نمایند.

محمدرضا شهاب زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افرادی که در سیلاب اخیر شهرستان مرزی بندر آستارا دچار مشکل شده اند و خانه هایشان آسیب دیده است، اظهار کرد: اگر چنانچه کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون به شهروندان سیل زده مراجعه نکرده اند، حتما این عزیزان در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری ها مراجعه کنند.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: باید فرم های مربوطه تکمیل و آمار خسارت ها به خانه هایی که دچار آبگرفتگی شده و آسیب دیده اند در سامانه مورد نظر بارگذاری شود.

وی با تقدیر از دستگاه های خدمات رسان استان گیلان و استان های همجوار و جوانان منطقه، به اقدامات مناسب شهرداری های آستارا و لوندویل و گروه های پرتلاش جهادی در این حادثه سیل اشاره و اظهار کرد: با حضور این نیروها اقدامات مناسبی جهت ارائه خدمات به شهروندان محترم آستارا انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدگان از سیل در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری ها مراجعه کنند

آسیب دیدگان از سیل در شهرها به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری ها مراجعه کنند